El follet Oriol és el protagonista d’una de les col·leccions infantils més exitoses de la literatura catalana. Les aventures d’aquest entranyable personatge són lectures ideals per a nens i nenes d’entre 4 i 8 anys, i tracten temes com ara l’estimació de la natura, l’amistat i la valentia.

El follet Oriol, juntament amb els seus amics, viu aventures increïbles en les quals aconsegueix esquivar obstacles, superar nombrosos ensurts i solucionar problemes.

Amb motiu de l’èxit d’aquesta col·lecció, que ja suma 21 títols, Ràdio Molins de Rei ha preparat un rondallaire on-line per a la seva secció “L’hora del conte”. Amb la veu de la fantàstica Eva Folgado, els més petits podran gaudir, en cada capítol, d’una de les aventures del follet Oriol. Gaudiu-ne en família!

El follet Oriol i la rosa màgica

https://www.radiomolinsderei.cat/#!/programs/notanquempervacances/radiomolinsderei_podcast_20033

El follet Oriol i l’aventura de la xocolata

https://www.radiomolinsderei.cat/#!/programs/notanquempervacances/radiomolinsderei_podcast_20034

 

El follet Oriol i l’aventura de la mel

https://www.radiomolinsderei.cat/#!/programs/notanquempervacances/radiomolinsderei_podcast_20035

 

El follet Oriol i un Nadal molt especial

https://www.radiomolinsderei.cat/#!/programs/notanquempervacances/radiomolinsderei_podcast_20036

 

El follet Oriol i la festa d’aniversari

https://www.radiomolinsderei.cat/#!/programs/notanquempervacances/radiomolinsderei_podcast_20037

 

El follet Oriol i el gegant mecànic

https://www.radiomolinsderei.cat/#!/programs/notanquempervacances/radiomolinsderei_podcast_20038

El follet Oriol i les pedres màgiques

https://www.radiomolinsderei.cat/#!/programs/notanquempervacances/radiomolinsderei_podcast_20039

El follet Oriol i l’esperit de la tardor

https://www.radiomolinsderei.cat/#!/programs/notanquempervacances/radiomolinsderei_podcast_20040

 

La col·lecció de llibres del follet Oriol

Els llibres d’aquesta col·lecció es caracteritzen per tenir dues tipologies textuals que permeten, d’una banda, que l’adult faci una lectura del text més llarg a l’infant i, de l’altra, que l’infant s’atreveixi a fer la lectura d’una frase, escrita amb lletra de pal, que resumeixi el contingut de cada il·lustració.